• شنبه تا جهارشنبه 0:09 تا 0:16

آدرس:

اهواز - کیان آباد - خیابان 28 غربی - پلاک 12

تلفن:

09031111111

ایمیل:

info@yourdmain.com

چگونه موتورسیکلت را تقویت کنیم؟

چگونه موتورسیکلت را تقویت کنیم؟
13نوامبر

معمولاً تمام موتورسوارانی که به موتورسیکلت علاقه‌مند هستند به دنبال افزایش قدرت و سرعت موتورسیکلت هستند. باید توجه داشت که رانندگی با سرعت بالا نیازمند مهارت در رانندگی و درک و رعایت مسائل ایمنی و فنی است. ما در این مقاله می‌خواهیم به پاسخ سؤال چگونه موتورسیکلت را تقویت کنیم بپردازیم. توصیه می‌کنیم اول به دنبال کسب گواهینامه و مهارت در رانندگی باشید. سپس با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل ایمنی از این روش‌ها برای تقویت موتورسیکلت استفاده کنید.

یلتر هوا برای موتورسیکلت‌ها مانند شُش برای انسان عمل می‌کند. وظیفه فیلتر هوا جلوگیری از ورود گردوغبار و ذرات دیگر به محفظه احتراق موتورسیکلت است. به همان اندازه که کیفیت و پاک بودن بنزین اهمیت دارد، ترکیب مناسب سوخت و هوا نیز بااهمیت است.

اگر کاربراتور به‌خوبی هوا و بنزین را ترکیب نکند و نسبت ترکیب هوا و بنزین مناسب نباشد؛ نقطه اشتعال سوخت کاهش پیدا می‌کند. درنتیجه این عمل سبب انفجار در محفظه سیلندر ضعیف می‌شود و قدرت و گشتاور کاهش پیدا می‌کند.

هرچقدر فیلتر هوا کار تصفیه هوای واردشده از گردوغبارهای موجود را بهتر انجام دهد کیفیت سوخت حاصله بالاتر می‌رود. همین امر در زمانی که فیلتر هوا کثیف شده باشد باعث می‌شود مقدار هوای عبوری از فیلتر کاهش یابد. اینکار سبب می‌شود میزان ترکیب هوا و بنزین تغییر کند.

همواره توصیه می‌شود فیلترها را در هر 5000 کیلومتر با غوطه‌ور کردن در بنزین تمیز کنید. همچنین کاربراتور را در هر 12.000 کیلومتر تمیز کنید. البته برای تمیز نگه داشتن کاربراتور بهتر است قبل از ورود بنزین به کاربراتور از یک فیلتر کاغذی استاندارد و درجه‌یک استفاده نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.